Kompresné oblečenie: Nenápadný pomocník pri lepšom výkone a regenerácii?

Simon Kopunec27.07.2022

Zníženie svalovice, zlepšenie výkonu, zníženie rizika zranení. Je reálne, že kompresné oblečenie nám nielen v tomto pomôže?

ZDIEĽAŤ

18 mýtov o spánku. Hlasné chrápanie, odkladanie budíka či dĺžka spánku

Simon Kopunec18.07.2022

Je chrápanie problém? Zaspatie z nudy, alkohol & spánok a mnohé ďalšie mýty.

ZDIEĽAŤ

Pre zmenu postavy musíš najprv zmeniť svoj mindset

Simon Kopunec10.07.2022

Maj 8 hodín spánku, rob minimálne 8000 až 10000 krokov denne... také tie bežné rady, ktoré sú super a sú podporené výskumom. Je tu ale problém.

ZDIEĽAŤ

Vitamín D a spánok. Môže jeho suplementácia výrazne pomôcť s kvalitnejším spánkom?

Simon Kopunec01.07.2022

Oplatí sa suplementovať vitamín D kvôli podstatne lepšiemu a kvalitnejšiemu spánku? A aké iné stratégie sú nápomocné?

ZDIEĽAŤ

Fit vedecké jednohubky #26: Nedostatok spánku a obvod pása, kreatín u diabetikov či slabý pitný režim a veľký vplyv na bolesť

Simon Kopunec22.06.2022

Kreatín a diabetici, mrkneme aj na to, ako maličká dehydratácia významne ovplyvňuje bolesť, poriešime bielkoviny & obličky a ako sa môže odraziť týždeň nedostatku spánku na obvod pása.

ZDIEĽAŤ

Nie každý reaguje rovnako na rovnaký tréningový program. Ale prečo?

Simon Kopunec15.06.2022

Trénovaní chlapi robili silový tréning 8 týždňov, výskumníci zozbierali svalové biopsie a riešilo sa, prečo nie každý reaguje na silový tréning rovnako.

ZDIEĽAŤ

Akým spôsobom a ako veľmi ovplyvňuje fyzická aktivita našu imunitu?

Simon Kopunec12.06.2022

Sú tie benefity cvičenia v praxi významné? Aké je relatívne a absolútne riziko ochorenia na zápal pľúc? A čo iné infekčné ochorenia?

ZDIEĽAŤ

Self-compassion: U nás menej známy pojem, ktorý ale môže zlepšiť nielen vzťah s jedlom

Simon Kopunec09.06.2022

Čo je self-compassion a aké prepojenie má nielen s lepším životom, ale aj zdravším stravovaním a výsledkami?

ZDIEĽAŤ

Aké je ideálne rozloženie makroživín pre optimalizáciu testosterónu?

Simon Kopunec04.06.2022

Aké je ideálne rozloženie makroživín pre optimalizáciu testosterónu?

ZDIEĽAŤ

Prihlásiť sa k odberu noviniek

Dostávajte všetky novinky od fitclan.sk